esmaspäev, 4. juuli 2011

Esimene koolipäev


... sujus normaalselt. Aga sellest me siin ei räägi. Ainult et itaallasest kursusejuhendaja on väga pandav :P Et lõuna ja pannini break-id tehti lühemad, lõppes kool juba poolneli. Et bussi linna ei läinud, siis ei olnud mingit probleemi kõndida. Mälu järgi aga "eksisin" teelt ja tegin korraliku ringi, 3km asemel 3x rohkem, aga pole hullu - ei olnudki varem sealtkaudu käinud.
Ilm oli täna pilves kahjuks, sellest ka nukrad pildid. Kõrvaloleval pildil tüüpiline Latina äärelinna maantee.







Miski puu õitseb sedasi. Äge.

Ja miski taim, mis vististi ei õitse (enam).

Lähedalt saab süüa? Ja läti meeõlut?

Latina ainus aare leitud. Pildilt näha, et Morgot siin tõesti käinud ja mina ka. Tennisemugud vahtisid imelikult vist küll, kui ma nende aia taga ronisin.


Tähistan aardeleidu väikese birraga pargis kännu otsas.

Käisin täna hirmus palju. Umbes niipalju, kui inimene 4 tunniga kõndida saabki, või pisut vähem, sest veidi ma ka ostlesin. Midagi peab mul ikka viga olema, kui ma kena poolakaga basseini äärde õlut jooma mineku asemel lihtsalt lähen tatsan paarkümmend kilomeetrit ja otsin mingeid karpe.

Väsinud. Valmistun homseks. Ehk siis Sermoneta multiaardeks.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar